Innan du kontaktar oss läs igenom FAQ och se om du hittar svaret på din fråga!

Styrelsen får månnga frågor. Tänk på vi jobbar ideellt för föreningen. Många frågor kan ni lätt hitta svaren på genom att läsa våra FAQ eller genom att logga in på era medlemssidor för att hitta svaren där. Om ni ändå inte hittar svar på era frågor, fyll i rätt kontaktformulär nedan. Frågor rörande kurser välj det nedersta formuläret.

  • Är jag anmäld till en kurs? Ta kontakt med vår externa kurssamordnare HighGrove på mail annika@highgrove.se eller telefon  +46 (0)703 404 606 för frågor rörande kursanmälan mm.
  • Har jag betalt för kursen? Om ni betalt för kursen så har ni fått ett bekräftelsemail. Leta även i er skräppost dit ibland mailen hamnar. Om ni inte hittar bekräftelsemailet, ta kontakt med HighGrove vår externa kurssamordnare för att få information
  • Har jag betalt min medlemsavgift? Du loggar lätt in på medlemssidorna (klicka här och logga in) där du kan se om ni betalt medelmsavgiften.
  • Du kan nu även betala din medlemsavgift via swish. Jamarens swishnummer är 1232546653 Har du inte fått din faktura: Titta i din skräppost
  • Jag har betalt medlemsavgiften men inte fått någon bekräftelse. Varför? Kontrollera din skräppost och se om bekräftelsen har hamnat där. Du kan också logga in på Myclub för att se om din faktura är betald.
  • Jag har betalt medlemsavgiften men den står som obetalt i Myclub. Det kan ta lite tid för oss att registrera alla inbetalningar och markera dessa som betalda i Myclub. Om du just har betalt in avgiften, ge oss några dagar och se om det ändrar sin i Myclub.
  • Jag kommer inte in i Myclub. Måste jag göra en ny användare? Läs mer om hur du blir medlem på nytt eller hur du blir medlem första gången här. Du hittar svar om medlemsskap på länken. Fungerar det inte ändå skriv till support@myclub.se
  • Jag kom inte in på Myclub så jag gjorde en ny användare. Hur gör jag nu med medlemsavgiften?
  • Jag kommer inte in på Myclub och jag lyckas inte återställa lösenordet. Vad gör jag nu? 
  • Vad är lösenordet till hemsidan? Lösenordet till hemsidan hittar du i ditt nyhetsbrev ifrån styrelsen i slutet av mars/början av april då vi byter lösenord. Alternativt så hittar du lösenordet i det bekräftelsemail som automatiskt skickas ut till den mailadress som ni angett i ditt konto.
  • Kan jag få ett kvitto på min medlemsavgift? I det bekräftelsemail som skickas ut automatiskt till dig finns ett fakturakvitto på din betalning. Vi har inte möjlighet att skicka ut kvitton på inbetalning av medlemsavgiften igen. 
  • Kursintyg brukar vi skicka ut digitalt via mail efter kursen eller så lägger vi ut dem vid registreringen. Vi skickar i princip inte ut kursintyg retroaktivt utan håll koll på era mailboxar och titta även i skräpposten.

Kontakta Jamaren - frågor medlemsregister

Kontakta Jamaren -frågor kurs